۱۳۹۰ شهریور ۲, چهارشنبه

طرح جدیدی در تارنمای رضا شاه دوم

شهریار ایران از مدت ها پیش آپشن جدیدی را در تارنمای شاهانه به "پرسش و پاسخ" اختصاص داده و برجسته ترین پرسش های هم میهنان را پاسخ می دهند. این آپشن همچنان سر جای خود برقرار می باشد.

ایشان در راستای تبادل نظر هرچه بیشتر با مردم ایران، اخیرن طرح تازه و شایان توجهی در نظر گرفته و دعوت جدیدی را از هم وطنان به عمل آورده اند.

پیشنهاد اعلاحضرت رضا شاه دوم، در پیام ایشان قرار دارد که می توانید در ادامه بخوانید:
هم میهنان و دوستان گرامی،
من تقریبا حدود ده ماه پیش بخش "پرسش و پاسخ" را بر روی تارنمایم آغاز کردم. تا امروز ۳۳۴ پرسش دریافت شده و ۸،۶۴۲ رای بر روی پرسش هایی که شما آنها را مهمترین برای پاسخگویی برآورد کرده اید داده شده است. ومن به ده پرسشی که بالاترین رای را آورده است به روال آزادمنشانه ای پاسخ داده ام. من فکر می کنم که این روش موجب نزدیکی بیشتر ما شده است و افکار من را برای دستیابی به یک ایران آزاد و دموکراتیک برای شما روشن ترکرده است.
این ماه، من مایلم که پرسش های خودم رابر روی تارنمای رسمی ام RezaPahlavi.org و فیس بوک با شما مطرح کنم که رای شما آنان را قابل پاسخگویی خواهد کرد (البته این بار برخلاف گذشته فاصلۀ زمانی پرسش های مطرح شده ممکن است متفاوت باشد).
نقطه نظرات شما برای من و آیندۀ ایران حائز اهمیت است. من این پرسش ها را با هم میهنانمان در ایران که امکان دسترسی به دنیای خارج را ندارند مطرح خواهم کرد و نظرات آنان را با شما در میان خواهم گذارد.
از پشتیبانی شما در تلاش برای ایرانی آزاد و دموکراتیک سپاسگزارم.
خداوند نگهدار ایران باد.

رضا پهلوی


________________________________________
نگاشته شده در تاریخ دوم شهریور دو هزار و پانصد و هفتاد شاهنشاهی

هیچ نظری موجود نیست: