۱۳۸۸ بهمن ۸, پنجشنبه

فرموده پادشاه ما سرمشق ماست – حرکت به سوی سکیولاریزم

۴ نظر:

بهنام گفت...

"پادشاه ایران ذات اقدس ملوکانه رضا شاه دوم پهلوی طی کمتر از دو هفته بر سر شبکه خبری بیست و چهار ساعته فرانسه، تلویزیون اندیشه و پارس تی وی منت شاهانه نهادند. اگرچه جمله به جمله بیانات ایشان و واژه به واژه اش هر کدام دریایی از حکمت، ابهت و جلالت را در خود خلاصه دارد"


شنیده بودم دوستانی که خارج از کشور زندگی می کنند از فضای ایران خیلی دورند اما فکر نمی کردم در این حد!!!

مرتضی گفت...

درود بسیار بر شما مریم عزیز. در این‏مدت، زیادی مشغله‏های درسی بود که بین من و این‏دنیای مجازی حایل می‏شد و مرا از پیوستن به تارنمای شما و خواندن مطالب ارزشمندتان بازمی‏داشت. از لطف و عنایات شما فراوان سپاسگذارم و هم‏چنین از بابت لرزه‏ای که با قلم قدرتمندتان بر تن جمهوری اسلامی انداخته‏اید، نهایت قدردانی را از شما دارم.
نوشتار گران‏قدرتان را خواندم و در تأیید صحبت‏های شما باید بگویم که اگر قرار است ثمره‏ی این‏مبارزات شکل دیگری از جمهوری اسلامی باشد، ‏قطعن و بدون ذره‏ای تردید جنبش سبز ایران هزینه‏ی گزاف و بیهوده‏ای پرداخته است.

مریم نازنین، برای شما آرزوی سلامتی دارم.
پاینده باشید

بزرگمهر گفت...

درود مریم جان
در نوشتار قبلی پیامی برایت ارسال کردم و در آن پرسشی مطرح کرده بودم که متأسفانه پاسخم رو ندادی!؟

مریم در پاسخ به بزرگمهر گفت...

بزرگمهر عزیز
پاسخ شما را به طور کامل و در قالب یک نظر خصوصی خدمت تان عرض کردم. به احتمال بالا اختلالات موقت بلاگ فا مانع از ثبت نظر گردید.
به هر روی شوربختانه وبلاگ شما دوست عزیزم توسط گرگان خونخوار رژیم اسلامی مسدود شده است.
هر زمان وبلاگ جدیدتان را دایر کردید آنجا بار دیگر مطلب مورد نظر را برای تان می نویسم و یا یک ایمیل خواهم زد.
پاینده باشید.